USPJEŠNO REALIZOVAN PROGRAM CJELOŽIVOTNOG UČENJA POD NAZIVOM: “OSNOVE AUTOCAD-A”
✓ Poslovna ekonomija
✓ Promet
✓ Energetika
✓ Zaštita na radu i zaštita od požara
✓ Sigurnosne studije
Objavljeno
26.6.2024. u 21:03h
Visoka škola “CEPS-Centar za poslovne studije” je i ove godine uspješno implementirala aktivnost u sklopu programa Cjeloživotnog učenja pod nazivom “Osnove AutoCAD-a”, na kojem je voditelj programa bio predavač Semir Oglečevac.
AutoCAD je složeni projektantski programski alat široke namjene, koji podržava dvodimenzionalno projektiranje sa kojim se praktički zamjenjuje klasično projektiranje na papir, kao i trodimenzionalno modeliranje složenih predmeta koji se u modelnom prostoru mogu proizvoljno povećati (zumirati), naginjati, okretati, prikazivati u projekcijama, pogledima i presjecima iz svih smjerova, tako da 3D-prikaz oponaša fotografiju zamišljenog predmeta koji postoji samo u memoriji računara. Svjedoci smo da se na tržištu rada sve više traže osobe koji poznaju rad u AutoCAD-u, pogotovo u oblastima tehničkih znanosti i zato je vrlo poželjno za jednog budućeg inžinjera da savlada ovaj program.
AutoCAD je danas vrlo popularan program, prije svega zbog svoje efikasnosti, tačnosti i raznolikih mogućnosti. Brzina i preciznost sa kojom specijalisti za rad u AutoCAD-u izrađuju tehničke crteže i modele, ovaj softver čini neizbježnim kod kompanija koje se bave projektovanjem, planiranjem i proizvodnjom.
U sklopu ovog kursa studenti koji su redovno dolazili na predavanja i vježbe, i koji su aktivno učestvovali na svakom modulu kursa, stekli su adekvatna znanja iz ovog programskog alata, što im u budućnosti može biti jako korisno za njihovu poslovnu karijeru. Također, na kraju odslušanog kursa i uspješno odrađenog finalnog testa, studentima su dodijeljena uvjerenja sa čime je i potvrđena uspješna realizacija ovog programa.
Kao nastavak svojih aktivnosti u programima cjeloživotnog učenja, Visoka škola „CEPS - Centar za poslovne studije“ sa svojim partnerima iz akademskog i realnog sektora, planira u skorijoj budućnosti organizovati još ovakvih i sličnih edukacijskih programa, a sve u svrhu kvalitetnog obrazovanja i razvoja vještina studenata neophodnih za tržište rada.